Saturday, June 2, 2007

بحبها ممكن تقولي مين



يعني اية قادة



ويعني اية شباب



ويعني اية تنظيم




طيب الاول يعني اية قادة يعني واحد بضمني لمل ازعل وبوجهني لما اغلط وبيشجعني لما انجح وبيمثلني امام الناس

وبيسمع مني لما اكون زعلان

وبس لا

هو العريان وهو ابو الفتوح وهو حبيب وبس

لا وهو الي محدش يعرفهم


طيب يعني اية شباب

يعني كل واحد مننا شباب هو انا وغيري وعبد الفتاح وانس ومجاهد ومصطفي ومنعم ومجدي ورشوان وحمزة

وسمية وايمان واسماء واية وشروق

وكل لنا

طيب يعني اية تنظيم

يعني واحد اتنين يعني الصح صح والغلط غلط

وممكن يكون في غلط نقول علية


طيب هو اية الي انا كتبة ده واية معناها


مش عارف


بس الي انا حسة

اني شاب بحب ديني وبحب قادتي وبحب وطني وبحب اخواني

برضة يعني


يعني انا بحبها وفي قلبي ساكن حبها

مهما الزمان طال

هقول لها


بحبها


بحبها

بحبههههههههههههههههها


ممكن حد يجاوب بقي انا بحب مين

؟؟؟؟

13 comments:

None said...

حب ماما حب بابا حب تيته حب خلى الناس تحب

ربنا يخليك لشبابك
ومتكتبش اسمى تانى

هههه

وسلااااااااام

Anonymous said...

وانا كمان بحبها و الله يا حسام
و الله بحب كل همسة فيها
بحب كل يوم وليلة قضيتهم في حضنها
بجد .. ربنا يخلليلنا الاخوان

Anonymous said...

وأنا كمان بحبهااااااا
وهفضل أحبها
مهما قالوا ومهما عملوا

كيفي بقى
ومحدش ليه سلطة عليااا
!!!

على كيفي يعني
:)

Anonymous said...

الحب ده إحساس

و الإحساس بيترجم لفعل ...

ترقبوا الفعل إن شاء الله

شاويش said...

فنان انت يا بني حبي الاول والاخير
بس بعدها لاني بحبها

عياش يا بكاش بقي انت بتحبها طيب ممكن ازي تثبت لها

خديجة
اعملي الي انت عاوزة حبيها ومحدش يقدر يكلمك

شاويش said...

انس

يا بتاع الاحساس

احنا منتظرين يا عم

هتعمل لها اية

عاشقة الرحمن...سميه العريان said...

ومين ميقدر يحبها بعد كل الافضال دى

ربنا يقدرنا ونقدر نقدم حاجه

أحمد عبد الفتاح said...

بحبها وفي قلبي ساكن حبها
ياريت ياشوق توصل ليها ويحس بيا قلبها

محمد البرلسى said...

احبها
احبها
وفى دمى يجرى
عشقها واسمها
ربنا يوفقك يا شا ويش يا خويه
قلبت علينا المو اجع
تحيا تى

عمر عاشق القرآن said...

انا عرفت مين
بس اهم حاجة ان الحب للاسلام أعلى واجل
وما هى الاوسيلة ..

شاويش said...

عاشقة الرحمن...سميه العريان
امين يا رب

عبد الفتاح انت حبيب من يومك يا بني

القادم من الريف
لا مواجع ولا حاجة الوجع في حب الدين وحبها ده الفضل وعمل لله

عمرو طبعا هو احنا بنعمل اية الا اننا بنحب الدين وهي وسيلة بس مش اكتر

شروق الشواف said...

:) :)

ِِAdem El-Mahdy said...

بحب دعوتى جددا اكتر من اى حاجة لانها اولا هتوصلنى للجنة و كمان بتحسسنى بقيمة نفسى

www.ademelmahdy.blogspot.com